Saturday, September 5, 2009

突然间,我觉得很辛苦。。我真的好想放弃了。。
但是我不能!!
我真得快支持不住。。可是我是家里的唯一的支柱。
所以我真的不能倒。。可是我也是普通人一个。。
我也会累。我也会支持不住。。。。
突然间。全部东西都需要我解决。可是我真的没有那个能力。。
我真的好想好想有人能支持我。。
无论如何,我都得撑下去。。
真的好希望能快点度过这个难关。。过后一切就会顺利了。。
如果有奇迹出现那该多好。。。

我一定能熬过来的。。加油加油。。
永不放弃。。

5 comments:

gavin said...

stay strong...hang in there k?

Sherlyn Foong said...

gambateh!!!! i'm supporting u here..

kaho said...

jia you!!
sometimes i got that feeling too..
maybe its a "过渡期"
熬过之后, as u said, 一切就会ok ge la =)
so dun give up, 坚持的熬过去 =)

Wahz said...

i dunno chinese so i dunno wat u mean up there..bt seeing wat other wrote here..just roughly understand...stay strong and dont give up...u got ur frens support

P.J.Lam said...

加油!!
你可以熬得过去的。。有我们在这陪你。。。